
Po roce příprav se svět plodů ukázal v nové grafické identitě
Redesign Světa plodů se rodil na svět poměrně dlouho, přibližně 12 měsíců. Hlavní důvodem bylo, že součástí zadání bylo objevování a zkoumání nových cest a přístuápů a zároveň se měnila komunikační strategie. Proto jsme pracovali tak dlouho, dokud všechno všechno nebylo v absolutním souhladu se základní strategií.
Proč redesign, když všechno funguje?
,Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli změnit identitu Světa Plodů bylo sjednocení celé komunikace, a to nejen té vizuální, ale i komunikace, kterou jsme pro následující roky ve Světě plodů připravili,“ říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.


Symbol a logotyp
Pro logo firmy nebylo výrazné písmeno “S” v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen “Svět plodů”, ale také “skvělý” či “super”. Samotný emblém obsahuje “lískové” tvarosloví odkazující k produktům Světa plodů a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol.
Kaligrafické logo doplňuje symbol

Pro Svět plodů a tisíce jejich produktů jsme si s několika barvami nemohli vystačit a tak jsme vytvořili primární a sekundární barevné palety, které spolu fungují v dokonalé harmonii.

U značky vždy definujeme, jaké varianty jsou vhodné pro určité velikosti.




Není ořech jako ořech
Identita se skládá z několika stavebních prvků. Logotypu, barevné palety, charakteristických bublin odkazujících na komiksy a autorských ilustrací. Díky nadsázce tak dokážeme komunikovat i složitá témata s lehkostí.
,,Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní i barev a my jsme chtěli, aby nám nová identita umožnila toto vše zákazníkům zprostředkovat,“ popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.



Barevná paleta, produkt na prvním místě i charakteristické logo
.avif)
Aplikace a výstupy
V dnešním světě se již ten virtuální prolíná s tím skutečným. Každá aplikace má svá specifika, ale důležitý je celkový dojem. Aby byla společnost dobře rozpoznatelná zákazníky a celkový vizuální koncept byl dostatečně variabilní a pokryl růst společnosti i tvorbu nových výstupů.



Svět plodů
,,S naší paní (dívka v původním logotypu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno,“
Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.