rebrandujeme celý svět

Po roce příprav se svět plodů ukázal v nové grafické identitě

Redesign Světa plodů se rodil na svět poměrně dlouho, přibližně 12 měsíců. Hlavní důvodem bylo, že součástí zadání bylo objevování a zkoumání nových cest a přístuápů a zároveň se měnila komunikační strategie. Proto jsme pracovali tak dlouho, dokud všechno všechno nebylo v absolutním souhladu se základní strategií.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

klient
základní otázka

Proč redesign, když všechno funguje?

,Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli změnit identitu Světa Plodů bylo sjednocení celé komunikace, a to nejen té vizuální, ale i komunikace, kterou jsme pro následující roky ve Světě plodů připravili,“ říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.

Dva usmívající se muži si podávají ruce před budovou s nápisem Svět plodů na okně.
Vchod do obchodu Svět plodů s obloukovým skleněným vstupem a dřevěnými rámy.
stavíme značku

Symbol a logotyp

Pro logo firmy nebylo výrazné písmeno “S” v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen “Svět plodů”, ale také “skvělý” či “super”. Samotný emblém obsahuje “lískové” tvarosloví odkazující k produktům Světa plodů a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol.

Kaligrafické logo doplňuje symbol

Nápis Svět plodů bílým písmem na černém pozadí.

Pro Svět plodů a tisíce jejich produktů jsme si s několika barvami nemohli vystačit a tak jsme vytvořili primární a sekundární barevné palety, které spolu fungují v dokonalé harmonii.

U značky vždy definujeme, jaké varianty jsou vhodné pro určité velikosti.

Sušený plátek ananasu s bublinami obsahujícími český text 'Jsem vybrán z pěti dalších ananasů!' a 'Žlutý král'.
proč tímto směrem

Není ořech jako ořech

Identita se skládá z několika stavebních prvků. Logotypu, barevné palety, charakteristických bublin odkazujících na komiksy a autorských ilustrací. Díky nadsázce tak dokážeme komunikovat i složitá témata s lehkostí.

,,Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní i barev a my jsme chtěli, aby nám nová identita umožnila toto vše zákazníkům zprostředkovat,“ popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.

Ilustrace ohňostroje s pukajícími pukanci a bublinou s textem 'PRÁSK!' v češtině.
Balené tyčinky s označením PROTEINKA lískáč vystavené v dřevěném boxu.
Tři průhledné zipové sáčky s českými štítky obsahující granátové jablko, lískové ořechy a banánové plátky.
Police na stěně s kusem ovoce, ořechy, oleji a dalšími zdravými potravinami v průhledných dózách a baleních pod nápisem Svět plodů.
pečlivě definujeme

Aplikace a výstupy

V dnešním světě se již ten virtuální prolíná s tím skutečným. Každá aplikace má svá specifika, ale důležitý je celkový dojem. Aby byla společnost dobře rozpoznatelná zákazníky a celkový vizuální koncept byl dostatečně variabilní a pokryl růst společnosti i tvorbu nových výstupů.

Ruce drží několik kuželových průhledných sáčků plných různých ořechů a semínek s nálepkou Svět plodů.
Cedulka zavěšená na černé kliky dveří s kresbou záchodu, ke kterému přiléhá křupavý oříšek a bublinou s textem „Minutku prosím...“.
Tři barevné dárkové poukazy ležící na rohu bílého stolu vedle květináče s listy.
BRANDING CONSULTANCY

CHTĚLI BYSTE SILNOU ZNAČKU PRO VÁŠ PROJEKT?