
REDSTONE jde do další dekády s novým vizuálem
Pro skupinu REDSTONE pracujeme už desátým rokem. Kromě prvního verze loga jsme vytvářeli první vizuální styl i web. Skupina v mezičase významně posílila a tak byl čas na pořádný refresh. Díky odvaze zadavatele jsme dostali volnou ruku a pořádné copy. Mohli jsme tak celou značku posunout výraznými kroky kupředu.

Symbol funguje, typografie už ne
Zásadním krokem bylo zjednodušení názvu v logu na REDSTONE, bez dovětku „real estate“. Víme, že administrativní proces za touto „drobnou“ změnou je náročný, ale skupině to zjednoduší práci v budoucnu. Zvolili jsme také výraznější odstíny barev a upravili celou typografickou část loga. Vznikla tak moderní a silná značka s jasnou návazností na předchozí verzi.

typografie, barevnost a hexagon
Díky tomu, jak skupina vyrostla a dlouhodobému marketingu, který tvoří známost značky jsme mohli vizuální styl tvořit sebevědomější a méně popisný. Pracujeme se silnými hesly a ilustrativními fotografiemi.

Základní verze logotypu i varianty

Základní verze loga je v tomto případě ta negativní. Většina výstupů vizuálu (stejně jako celý web) je totiž tvořena modrým pozadím. Standardní (pozitivní varianta na bílém pozadí) slouží jako doplňková. V procesu přípravy logomanuálu pak vznikají desítky variant loga pro všechny potřeby užití. Společnost si pak celý brand manuál implementovala na platformu Visualbook.

Složitější symbol potřebuje více verzí pro různá užití. V tomto případě jsme navíc dotvářeli jednobarevnou verzi, kterou je možné vygravírovat například na reklamní předměty.
Navazujeme, ale posouváme ji vpřed




hlavní vizuál s možností lokalizace


půdorysy měst
Klíčovým prvkem vizuálu jsou půdorysy měst. Jako doprovodný grafický motiv jsme navrhli schématickou mapu města, která se mění podle lokace jednotlivých projektů. Ústředním claimem společnosti je „Měníme tváře měst“ – a nic jej nevystihuje lépe než právě mapa samotná.



my vytvoříme systém, klient mu pak dá reálné výstupy



naše práce a interní tým klienta
Na základě cílů firmy tvoříme vizuály a vzory výstupů. V případě skupiny REDSTONE jsou finální výstupy (od vizitek přes billboardy až po prezentace) v gesci interního marketingového (a grafického) týmů. My máme výhodu nahledu, mezioborového přesahu a specializace, klientům tým zase lépe dokáže saturovat aktuální potřeby společnosti.
vlastní značka piva

Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
tvoříme Odvážný nebo klasický web?
Jaká firma, takový web – vždycky to ale neplatí, bohužel. My jsme měli štěstí. REDSTONE jede na plný plyn a chce, aby to bylo z jeho webu cítít. Silné copy i ambice vytvořit neotřelý web sice zvyšují tlak, ale jak víme, pod tlakem se rodí diamanty. A podle zpětné vazby od společnosti jejich partnerů se nám podařilo vytvořit skutečně silnou firemní prezentaci – díky moc za to.



Copywriting
Často je copywriting jen takové doplňkové téma, prostě aby byly sděleny formálně všechny informace. Nicméně pokud chcete ukázat něco navíc a aby se informace a hlavně postoje firmy návštěvníkovi dostaly pod kůži, vyplatí se najmout (nejlépe seniorního) copywritera, který pomůže se strukturou, obsahem sdělení i jeho formou. Tady se to povedlo na výbornou a Lukáš Bednařík (www.supercopy.cz) nám předal skvělý podklad pro naši další práci.
webflow CMS
Je lepší využít vlastní CMS, prověřený Wordpress nebo moderní platformy, například Webflow? Bohužel (jak jinak) neexistuje univerzální odpověď. V případě webu Redstone jsme měli jasno – chceme interaktivní animované a funkční prvky na mírů potřebám (a sdělením), škálovatelnou multijazyčkost a jednoduchou (a bezpečnou) správu obsahu – použili jsme tedy opět naše oblíbené Webflow.






REDSTONE
RENCY pro mě symbolizuje kreativní a profesionální tým lidí, který svým umem převyšuje běžné olomoucké standardy v grafickém designu a komplexní uchopení vizuální identity. Skupina REDSTONE se velmi rychle rozvíjí a na letošní desáté výročí jsme zareagovali kompletním rebrandingem naší vizuální identity a tvorbou nového webu. Výsledek předčil naše očekávání – vizuální identita je elegantní, minimalisticky pojatá, nový web je nadčasový, reprezentativní, odvážný a v mnohém se odlišuje od klasického pojetí webů jiných developerských společností. Oceňuji cit pro detail a schopnost přenést naši vizi do vizuální podoby, která nás důstojně reprezentuje.
PhDr. Kristýna Navrátilová
Vedoucí marketingu / Head of Marketing
Pro klienta jsme toho v minulosti už tvořili celou spoustu





