
VIZUÁL PM SPACE DEFINUJE PROSTOR
Společnost PM SPACE oslavila rok fungování a protože se zaměřuje na prémiové zákazníky, rozhodli se majitelé pro komplexní rebranding včetně tvorby nového webu. Po úvodních schůzkách jsme dostali volnou ruku k tvorbě a jelikož značka ještě nebyla příliš známá, mohli jsme ji vytvořit od základu bez jakýchkoliv omezení.
Technický minimalismus
Po detailní analýze konkurence a prostředí, ve kterém se společnost pohybuje, jsme připravili návrh loga, které je čistě typografický a netradičně pracujeme bez konkrétního symbolu. Ve vizuálu potřebujeme, aby vynikly především realizace a symbol by byl v tomto případě navíc.


Definujeme prostor a hloubku
Typografický logotyp doplňuje tvarový element vizuálního stylu, symbolizuje prostor (space) sevřený písmeny P a M, a tak odkazuje k názvu firmy. Lze používat čistě nebo jako ořezový tvar pro fotky realizací, viz příklady užití níže.



unikátní barevná paleta

Ve vizuální identitě se snažíme pracovat se všemi způsoby, jak ji vytvořit unikátní. Jedním z nich je originální barevná paleta, kterou nikdo z oborové konkurence nepoužívá a přispívá tak ke snadné rozpoznatelnosti značky.

Každá z navržených barev má své specifické využití a umožňuje nám vytvářet různé barevné kombinace.

Hravé i seriózní podle způsobu užití
Specifický tvar v rámci celé indetity využíváme jako ilustrovaný pattern (vzor) i jako prvek pro umístění fotografií. Stává se tak pomyslným doprovodným symbolem napříč aplikacemi, ačkoliv logo samotné je minimalistické.



outdoor který prezentuje, ale nenutí

decentní, ale sebevědomá značka
Po setkání s majiteli společnosti jsme si nadefinovali pocit, který chceme, aby značka nesla. Jelikož se jedná o B2B službu pro specifické zákazníky, není úkolem značky se podbízet, ale budit seriózní a ,,designový" dojem, který odpovídá nabízené službě.
Díky důvěře zákazníka v naši práci byl kompletní rebranding včetně webu dokončený za přibližně 3 měsíce od zadání.
Co vedlo klienta k celému rebrandigu a jak posun hodnotí, si můžete přešíst na jeho webu: https://www.pmspace.cz/insights/v-novem



PM SPACE
Jako dodavatel kancelářského a komerčního nábytku máme k designu velmi blízko, proto jsme pro rebranding a tvorbu nového webu hledali profesionály, kteří budou vycházet z aktuálních trendů a zohlední naše představy. Po úvodní schůzce jsme dali Rency téměř volnou ruku, jelikož bylo vidět, že jasně znají své silné stránky a to, co prezentují, zcela jistě doručí. A výsledek? Z toho jsme nadšení nejen my, ale také naši obchodní partneři.
Patrik Štefek
jednatel