rebranding společnosti

VIZUÁL PM SPACE DEFINUJE PROSTOR

Společnost PM SPACE oslavila rok fungování a protože se zaměřuje na prémiové zákazníky, rozhodli se majitelé pro komplexní rebranding včetně tvorby nového webu. Po úvodních schůzkách jsme dostali volnou ruku k tvorbě a jelikož značka ještě nebyla příliš známá, mohli jsme ji vytvořit od základu bez jakýchkoliv omezení.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

logotyp společnosti

Technický minimalismus

Po detailní analýze konkurence a prostředí, ve kterém se společnost pohybuje, jsme připravili návrh loga, které je čistě typografický a netradičně pracujeme bez konkrétního symbolu. Ve vizuálu potřebujeme, aby vynikly především realizace a symbol by byl v tomto případě navíc.

základ vizuálu

Definujeme prostor a hloubku

Typografický logotyp doplňuje tvarový element vizuálního stylu, symbolizuje prostor (space) sevřený písmeny P a M, a tak odkazuje k názvu firmy. Lze používat čistě nebo jako ořezový tvar pro fotky realizací, viz příklady užití níže.

unikátní barevná paleta

Ve vizuální identitě se snažíme pracovat se všemi způsoby, jak ji vytvořit unikátní. Jedním z nich je originální barevná paleta, kterou nikdo z oborové konkurence nepoužívá a přispívá tak ke snadné rozpoznatelnosti značky.

Každá z navržených barev má své specifické využití a umožňuje nám vytvářet různé barevné kombinace.

stavební prvky vizuálu

Hravé i seriózní podle způsobu užití

Specifický tvar v rámci celé indetity využíváme jako ilustrovaný pattern (vzor) i jako prvek pro umístění fotografií. Stává se tak pomyslným doprovodným symbolem napříč aplikacemi, ačkoliv logo samotné je minimalistické.

základní charakteristika

decentní, ale sebevědomá značka

Po setkání s majiteli společnosti jsme si nadefinovali pocit, který chceme, aby značka nesla. Jelikož se jedná o B2B službu pro specifické zákazníky, není úkolem značky se podbízet, ale budit seriózní a ,,designový" dojem, který odpovídá nabízené službě.

Díky důvěře zákazníka v naši práci byl kompletní rebranding včetně webu dokončený za přibližně 3 měsíce od zadání.

Co vedlo klienta k celému rebrandigu a jak posun hodnotí, si můžete přešíst na jeho webu: https://www.pmspace.cz/insights/v-novem

BRANDING CONSULTANCY

CHTĚLI BYSTE SILNOU ZNAČKU PRO VÁŠ PROJEKT?