
Restaurace má svůj brand. S vlastní značkou piva k tomu.
Pro znovu otevřenou restauraci Olomoucká Jízdárna jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od loga a autorských ilustrací až po jídelní lístky a venkovní reklamu. Kombinace české i mezinárodní kuchyně se odehrává v unikátním prostředí jezdeckého areálu, který zve k modernímu a neformálnímu posezení. Výsledkem je značka, která přirozeně spojuje tradici s čerstvým zážitkem.
Brand jsme postavili na výrazných ilustracích
U každé nové značky hledáme, v čem je unikátní a ty prvky pak využíváme ve vizuální komunikaci. Restaurace se soustředí na využití menšího počtu surovin za to se zaměřením na jejich kvalitu, proto v tomto jsme použili výrazné ilustrace, které reprezentují každou oblast.


Chceme použít symbol koně, ale...
Restaurace ve špičkovém jezdeckém areálu? Tady se hlava koně přímo nabízí. Jenže – vzbuzuje chuť k jídlu a dobrý pocit? Je navíc v rámci podobných restaurací v Evropě dostatečně originální? A protože to tak není, koně jsme do symbolu ukryli. Někdo ho vidí ihned, někdo až na druhý pohled. Ale spojení čerstvých surovin a jízdárny v logu nakonec vidí všichni.

Výrazná barevnost podporuje zapamatovatelnost.

Výrazné ilustrace umožňují tvořit různorodé aplikace – venkovní plachty, jídelní lístky, vstup do restaurace, vlajky a v decentní linkové formě se propsaly i do interiéru. Pro restauraci těchto ilustrací vznikla celá sada, která je vzájemně kombinovatelná podle potřeb a témat.

Ne každý závod či pozvánka na akci si žádá výrazných barev, proto ve vizuálu najdeme i opozitní, výrazně klidnější barevnou kombinaci.
vizuální identita se propsala i do interiéru restaurace




Malba, polep i tisk
Využili jsme různé plochy v restauraci, které dostaly unikátní ilustrace, polepy a zdůraznily vchod do restaurace, který byl hodně upozaděný vlivem výrazného stínění na fasádě. V interiéru jsou pak ilustrace v decentní barevnosti, aby nebudily více pozornosti, než je žádoucí.
vlastní značka piva
vlastní značka piva, která vzbuzuje pozitivní emoce




pivo, které se tématicky hodí k charakteru restaurace
Když jsme dostali zadání pro vlastní značku piva, které se bude hodit k názvu restaurace, instiktivně jsme si vzpoměli na oblíbenou českou hru a nenásilně jsme tak propojili koně, které jsou ústředním tématem restaurace s různými druhy piva. To pak slouží nejen pro konzumaci v místě, ale také jako upomínkový předmět pro všechny mimo olomoucké návštěvníky především z řad účastníků závodů, které se v areálu pravidelně konají.





Olomoucká jízdárna
Olomoucká Jízdárna je stylová restaurace v areálu jezdeckého centra v Olomouci. Nabízí českou i mezinárodní kuchyni, pravidelně obměňované denní a víkendové menu a příjemné prostředí s výhledem na jízdárnu. Je vyhledávaným místem pro obědy, rodinné oslavy i firemní akce.