REBRANDING RESTAURACE

Restaurace má svůj brand. S vlastní značkou piva k tomu.

Pro znovu otevřenou restauraci Olomoucká Jízdárna jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od loga a autorských ilustrací až po jídelní lístky a venkovní reklamu. Kombinace české i mezinárodní kuchyně se odehrává v unikátním prostředí jezdeckého areálu, který zve k modernímu a neformálnímu posezení. Výsledkem je značka, která přirozeně spojuje tradici s čerstvým zážitkem.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

vizuální identita

Brand jsme postavili na výrazných ilustracích

U každé nové značky hledáme, v čem je unikátní a ty prvky pak využíváme ve vizuální komunikaci. Restaurace se soustředí na využití menšího počtu surovin za to se zaměřením na jejich kvalitu, proto v tomto jsme použili výrazné ilustrace, které reprezentují každou oblast.

Ilustrace různých potravin: kuřecí stehno, bobule, listy, citron a květ cukrové řepy.
Interiér útulné restaurace s dřevěnými stoly, židlemi, květinovými aranžmá a větvemi s rozsvícenými žárovkami zavěšenými ze stropu.
vyhýbáme se klišé

Chceme použít symbol koně, ale...

Restaurace ve špičkovém jezdeckém areálu? Tady se hlava koně přímo nabízí. Jenže – vzbuzuje chuť k jídlu a dobrý pocit? Je navíc v rámci podobných restaurací v Evropě dostatečně originální? A protože to tak není, koně jsme do symbolu ukryli. Někdo ho vidí ihned, někdo až na druhý pohled. Ale spojení čerstvých surovin a jízdárny v logu nakonec vidí všichni.

Logo Olomoucká Jízdárna s minimalistickými liniovými ilustracemi koně a listů na tmavě modrém pozadí.

Výrazná barevnost podporuje zapamatovatelnost.

Logo Olomoucká Jízdárna s ilustrací jezdce na koni a barevné listy na tmavě modrém pozadí.

Výrazné ilustrace umožňují tvořit různorodé aplikace – venkovní plachty, jídelní lístky, vstup do restaurace, vlajky a v decentní linkové formě se propsaly i do interiéru. Pro restauraci těchto ilustrací vznikla celá sada, která je vzájemně kombinovatelná podle potřeb a témat.

Ne každý závod či pozvánka na akci si žádá výrazných barev, proto ve vizuálu najdeme i opozitní, výrazně klidnější barevnou kombinaci.

Moderní budova Equine Sport Center Olomouc s hliníkovou sochou koně před vstupem a slunečními clonami na fasádě.
kombinujeme techniky

Malba, polep i tisk

Využili jsme různé plochy v restauraci, které dostaly unikátní ilustrace, polepy a zdůraznily vchod do restaurace, který byl hodně upozaděný vlivem výrazného stínění na fasádě. V interiéru jsou pak ilustrace v decentní barevnosti, aby nebudily více pozornosti, než je žádoucí.

vlastní značka piva

vlastní značka piva

proč mít vlastní značku piva

pivo, které se tématicky hodí k charakteru restaurace

Když jsme dostali zadání pro vlastní značku piva, které se bude hodit k názvu restaurace, instiktivně jsme si vzpoměli na oblíbenou českou hru a nenásilně jsme tak propojili koně, které jsou ústředním tématem restaurace s různými druhy piva. To pak slouží nejen pro konzumaci v místě, ale také jako upomínkový předmět pro všechny mimo olomoucké návštěvníky především z řad účastníků závodů, které se v areálu pravidelně konají.

Chladicí vitrína s lahvovým pivem a stojany na kabáty v útulné kavárně s dřevěnými židlemi a rozmazaným květinovým dekorativním prvkem v popředí.
Sklenice s chmelovým pivem a dvě lahve piva Olomoucká Jízdárna na dřevěném stole v restauraci.
Plakát na zdi oznamující brzké otevření restaurace Olomoucká Jízdárna s kontaktním telefonem a webovou stránkou, kolem prochází rozmazaná postava ženy s batohem.
Kulatá cedule s nápisem Olomoucká Jízdárna a barevnými abstraktními tvary vedle květin a kusu kamene.
Dřevěná stojací značka s modrým reklamním plakátem Olomoucká Jízdárna s šipkou směřující vlevo na chodníku.
BRANDING CONSULTANCY

CHTĚLI BYSTE SILNOU ZNAČKU PRO VÁŠ PROJEKT?