rebranding společnosti lorika

Rebrandovali jsme evropského hráče mezi dodavateli průmyslové hygieny

Důvodů pro změnu loga a celého vizuální stylu bylo více, ale mezi ten hlavní patří předání otěží druhé generací leaderů a snaha se vizuálně posunout se značkou tak, aby více odpovídala moderní a progresivní firmě. Firma se navíc více věnuje marketingu a PR a dobrá značka je toho přirozenou součástí.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

lorika v2.0

Změna (loga) je život

V kategorii B2B hraje design druhé housle. Pokud má firma dobrý produkt, cenu, logistiku a péči o zákazníka, má vyhráno. Nicméně je o to větší šance je zazářit v jednotlivých oborech, kde se zatím do designu neinvestuje. Na okraj můžeme zmínit, že dobrá vizuální komunikace zvyšuje i míru angažovanosti zaměstnanců.

význam loga

Logo jako schéma

Pokud jste již viděli nějakou naši práci tak víte, že logem to často začíná, ale nikdy nekončí. I v tomto případě jsou dílčí významy přetvořeny do minimalistického symbolu.

Ten se skládá z odkazu na původní značku (symbol štítu) a kombinace prvních písmen se symbolem role, aby vyjádření nebylo prvoplánové, ale jen v náznaku, který divák odhalí na druhý pohled.

symbol

Variabilita a užití

Symbol role umožňuje „vyrolování“ do libovolné délky dle potřeby konkrétního grafického materiálu. Tento grafický prvek — praporek je potom základní součástí jednotného vizuálního stylu.

barevnost a typografie

Při rebrandingu se často setkáme s použitím základních odstínů barev u původních značek. Barvy, stejně jako tvary podléhají modním trendům a tak není divu, že to nich většinou zasáhneme. Většinou posuneme odstín základní barvy a doplníme jej o akcent doplňkové barvy, čímž dosáhneme větší dynamiky.

Typografie je moderní, bezpatková a vždy definovaná manuálem. Protože ale víme, že se značkou je třeba pracovat vždy a všude, je manuál doplněný o volně dostupné písmo, které slouží jako náhrada.

vedení společnosti určuje směr

Dva sympaťáci

Jakub Krištof a David Martinek společně vedou Loriku vstříc zářné budoucnosti a jsou hybatelem mnohých změn. Tu vizuální jsme domluvili u jedné schůzky. Na té další jsme již prezentovali návrhy a koncepty a do 2 měsíců měli rebranding dokončený.

Skvělá ukázka, jak se dá takový proces zvládnout efektivně, díky za to!

Firemní focení

protože dobrá fotka řekne víc než tisíc slov

Spolupracujeme s mnoha skvělými fotografy, abychom v rámci celého rebrandingu dokázali připravit fotografie pro další využití. Na webu, ve firemních nabídkách, katalozích i v rámci firemní komunikace. Za jeden den jsme zvládli nafotit více než 30 fotografií pro rozdílné využití (reálně se nafotí vždy vyšší stovky, ze kterých je proveden výběr) na 5 lokacích.

pečlivě definujeme

Aplikace a výstupy

Jakmile máme navržený a schválený koncept, pouštíme se do tzv. aplikací. To jsou hmatatelné výstupy naší práce. Od polepů vozidel, přes sociální sítě až po vlajky a reklamní předměty. Nikdy nenavrhujeme věci, které firma nevyužije, ale jen ty, které si sama nadefinuje v seznamu potřeb ještě před zahájením spolupráce.

představujeme klienta

LORIKA je na trhu již 30 let

Společnost Lorika se řadí mezi přední dodavatele průmyslové hygieny v České republice. Její specializací jsou průmyslové utěrky, ochranné pracovní pomůcky, sanitární systémy, rohože a pracovní židle.

BRANDING CONSULTANCY

CHTĚLI BYSTE SILNOU ZNAČKU PRO VÁŠ PROJEKT?

Práce s přesahem

v rámci spolupráce se na nás lorika obrátila při jejich benefiční kampani

Společnost Lorika (Olomouc) ve spolupráci s Fakultní nemocnicí Olomouc a partnery spustila crowdfund­ing, který měl za cíl pořízení pulzních oxymetrů a centrálního monitorovacího pultu pro pod­poru poporodního bondingu a my jsme pro ně pro ně připravili vizuál a logo celé kampaně.