
Webové stránky jsou výkladní skříni společnosti
Tvorba webových stránek je nedílnou součástí vizuální a komunikační strategie značky. Dbáme na to, aby web respektoval vizuální identitu, kterou jsme společně nastavili – od typografie po barevnost a tón komunikace. Kromě vizuální stránky klademe důraz i na technickou kvalitu, rychlost načítání, responzivitu a snadnou správu obsahu. Weby stavíme na moderních technologiích, které umožňují jejich dlouhodobý rozvoj.
Díky našim zkušenostem z desítek realizací dokážeme najít rovnováhu mezi estetikou, funkčností a udržitelností.
Výběr z našich projektů najdete zde.
Co jsou webové stránky?
Webové stránky v roce 2025 nejsou jen vizitkou firmy – jsou plnohodnotným nástrojem pro prezentaci, obchod, komunikaci i správu značky

estetika a design
Při návrhu vycházíme z vizuálního stylu firmy a cílů, které si na začátku s klientem definujeme. Jakmile máme ujasněný obsah, vytváříme strukturu, a grafické návrhy homepage a ukázku podstran. K tomu využíváme především nástruj Figma.
Technické řešení
Dle technických požadavků rozhodujeme na začátku spolupráce, zda web postavíme na otevřené platformě Wordpress, nebo komerčním řešení Webflow. Obě platformy máme ověřené a každá má své výhody. Detailněji jsme se o tom rozepsali zde.

nejčastější typy webových stránek které tvoříme
RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

Prezentační web
V našem studiu tvoříme prezentační weby firem asi z 85 %. Jedná se o komplexní prezentace které zahrnují jak sekce zabývající se činností firmy, tak i ty kariérní. Web tvoříme na základě zadaných cílů (například potvrdit solidní dojem vůči obchodním partnerům).
Doba realizace: 2-3 měsíce
Microsite
Rozdíl mezi prezentačním webem je především v rozsahu, délce přípravy i délkou užívání. Typickým účelem je malý developerský projekt, jednorázový event, nebo ověření obchodního zájmu nového produktu či služby.
Doba realizace: do 1 měsíce


Atypické zadání
Za dobu našeho fungování jsme už tvořili různé webové projekty od retrospektivní prezentace 25 historie společnosti (GEMO), přes B2B platformu pro mezinárodní prodej vozidel (PSA TRADING) nebo eventovou platformu (G-agency). Čistě e-shopům se nevěnujeme, ale dokážeme na zadání vytvořit design, který pak implementuje specializovaná firma.
dobrý Web slouží jako kontaktní vizitka i komplexní reputační nástroj
Design
Odráží značku, respektuje vizuální identitu a vyvolává důvěru i emoce.
Perfektní technické zpracování
Rychlé načítání, responzivita, SEO, přístupnost.
Modularita a snadná správa
Stránky lze snadno rozšiřovat, editovat a přizpůsobovat růstu firmy.
UX a UI
Uživatelský zážitek rozhoduje. Web musí být přehledný, intuitivní a zároveň dostatečně výrazný.
Propojení s obsahem a marketingem
Web není ostrov. Funguje v souhře s obsahem, kampaněmi a dalšími kanály.
Žádný Vendor lock-in
Zákazník si může svobodně vybrat, zda bude s námi spolupracovat a není závislý na našem technickém řešení.
Jak postupujeme
Smlouvy, rešerše, insight
Budeme redesignovat stávající web, nebo začínáme na zelené louce? Podle toho volíme ideální postup. Sepíšeme si všechny klientské potřeby a postřehy, vyptáme si inspirační příklady a nastavíme cíle a harmonogram. Poté připravíme cenovou nabídku, která již obsahuje přesný výčet služeb, časový rámec i technické řešení. Po odsouhlasení připravujeme smlouvu o dílo a pouštíme se do práce.
Doba přípravy: 1–2 týdny dle složitosti
Prezentace prvních návrhů
V případě, že dodáváme i obsahové materiály (copywriting, fotografie, ikony) začínáme s nimi, poté již připravujeme obsahovou strukturu na základě které vytváříme první návrhy. Typicky úvodní stranu a jednu až dvě vzorové prezentujeme osobně nebo formou callu.
Doba přípravy: 2–3 týdny dle složitosti


Finalizace designu & programování
Po zapracování všech připomínek navrhneme všechny podstrany, které poté začínáme implementovat na zvolené technické řešení.
Doba přípravy: 2–4 týdny dle velikosti projektu
dokončení obsahu, ladění, přístupy
V této fázi již běží web na testovacím serveru a my společně s klientem ladíme drobnosti – texty, fotky a samozřejmě plnou responzivitu webu. Nastavujeme přístupy oprávněným osobám a vytváříme video návody pro vlastní správu obsahu. Poté web spouštíme.
Doba přípravy: 1-2 týdny

Dobrý WEB by měl sloužit 4–5 let
Na kvalitním webu se podílí typicky webdesigner, copywriter, grafický designer, programátor a projektový manažer a rozsah hodin se počítá desítkách, či spíše ve stovkách. Výsledky ale stojí za to a než neustále opravovat levné řešení vyplatí se investovat čas a peníze do profesionálního řešení, které vás bude reprezentovat a pomáhat vám v každodenním konkurenčním závodě.