Tablet zobrazující webovou stránku s obrázkem závodního vozu a mechaniků v červených uniformách při výměně pneumatik.
webové stránky / webdesign / web

Webové stránky jsou výkladní skříni společnosti

Tvorba webových stránek je nedílnou součástí vizuální a komunikační strategie značky. Dbáme na to, aby web respektoval vizuální identitu, kterou jsme společně nastavili – od typografie po barevnost a tón komunikace. Kromě vizuální stránky klademe důraz i na technickou kvalitu, rychlost načítání, responzivitu a snadnou správu obsahu. Weby stavíme na moderních technologiích, které umožňují jejich dlouhodobý rozvoj.

Díky našim zkušenostem z desítek realizací dokážeme najít rovnováhu mezi estetikou, funkčností a udržitelností.

Výběr z našich projektů najdete zde.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

základní informace

Co jsou webové stránky?

Webové stránky v roce 2025 nejsou jen vizitkou firmy – jsou plnohodnotným nástrojem pro prezentaci, obchod, komunikaci i správu značky

Otevřený notebook s tmavou obrazovkou zobrazující webovou stránku s textem o copywritingu a Webflow CMS v tmavé místnosti.

estetika a design

Při návrhu vycházíme z vizuálního stylu firmy a cílů, které si na začátku s klientem definujeme. Jakmile máme ujasněný obsah, vytváříme strukturu, a grafické návrhy homepage a ukázku podstran. K tomu využíváme především nástruj Figma.

Technické řešení

Dle technických požadavků rozhodujeme na začátku spolupráce, zda web postavíme na otevřené platformě Wordpress, nebo komerčním řešení Webflow. Obě platformy máme ověřené a každá má své výhody. Detailněji jsme se o tom rozepsali zde.

Symbol větší než nula s červeným orámováním na bílém pozadí.
Prezentační web / microsite / atyp

nejčastější typy webových stránek které tvoříme

BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

Mechanik v červeném oblečení mění pneumatiku závodního vozu v bílém zázemí pit stopu.
BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

Mechanik v červeném oblečení mění pneumatiku závodního vozu v bílém zázemí pit stopu.
BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

Mechanik v červeném oblečení mění pneumatiku závodního vozu v bílém zázemí pit stopu.
BRANDING CONSULTANCY

RENCY IS THE LEADING GLOBAL BRANDING CONSULTANCY

Laptop s otevřenou webovou stránkou zobrazující Centrum energetických a environmentálních technologií CEETe v Ostravě.
Varianta 1

Prezentační web

V našem studiu tvoříme prezentační weby firem asi z 85 %. Jedná se o komplexní prezentace které zahrnují jak sekce zabývající se činností firmy, tak i ty kariérní. Web tvoříme na základě zadaných cílů (například potvrdit solidní dojem vůči obchodním partnerům).

Doba realizace: 2-3 měsíce

Varianta 2

Microsite

Rozdíl mezi prezentačním webem je především v rozsahu, délce přípravy i délkou užívání. Typickým účelem je malý developerský projekt, jednorázový event, nebo ověření obchodního zájmu nového produktu či služby.

Doba realizace: do 1 měsíce

Webová stránka anglické školky Amálka zobrazující usměvavou holčičku v květovaných šatech držící ruku dospělé osoby a uvítací text.
Laptop s otevřenou webovou stránkou pro organizaci vzdělávacích akcí ve zdravotnictví.
Varianta 3

Atypické zadání

Za dobu našeho fungování jsme už tvořili různé webové projekty od retrospektivní prezentace 25 historie společnosti (GEMO), přes B2B platformu pro mezinárodní prodej vozidel (PSA TRADING) nebo eventovou platformu (G-agency). Čistě e-shopům se nevěnujeme, ale dokážeme na zadání vytvořit design, který pak implementuje specializovaná firma.

parametry dobrého webu

dobrý Web slouží jako kontaktní vizitka i komplexní reputační nástroj

Design
Odráží značku, respektuje vizuální identitu a vyvolává důvěru i emoce.

Perfektní technické zpracování
Rychlé načítání, responzivita, SEO, přístupnost.

Modularita a snadná správa
Stránky lze snadno rozšiřovat, editovat a přizpůsobovat růstu firmy.

UX a UI
Uživatelský zážitek rozhoduje. Web musí být přehledný, intuitivní a zároveň dostatečně výrazný.

Propojení s obsahem a marketingem
Web není ostrov. Funguje v souhře s obsahem, kampaněmi a dalšími kanály.

Žádný Vendor lock-in
Zákazník si může svobodně vybrat, zda bude s námi spolupracovat a není závislý na našem technickém řešení.

Jak postupujeme

Jak postupujeme

KROK 1

Smlouvy, rešerše, insight

Budeme redesignovat stávající web, nebo začínáme na zelené louce? Podle toho volíme ideální postup. Sepíšeme si všechny klientské potřeby a postřehy, vyptáme si inspirační příklady a nastavíme cíle a harmonogram. Poté připravíme cenovou nabídku, která již obsahuje přesný výčet služeb, časový rámec i technické řešení. Po odsouhlasení připravujeme smlouvu o dílo a pouštíme se do práce.

Doba přípravy: 1–2 týdny dle složitosti

KROK 2

Prezentace prvních návrhů

V případě, že dodáváme i obsahové materiály (copywriting, fotografie, ikony) začínáme s nimi, poté již připravujeme obsahovou strukturu na základě které vytváříme první návrhy. Typicky úvodní stranu a jednu až dvě vzorové prezentujeme osobně nebo formou callu.

Doba přípravy: 2–3 týdny dle složitosti

Tablet zobrazující web PM Space s projekty moderního interiérového designu na šedé látkované podložce vedle bílého stylusu.
Náhledy deseti návrhů webových stránek s tématem závodění, obsahující sekce jako homepage, studio, produkty, práce, insight a kontakty, s použitím černé, bílé a červené barvy a šachovnicového vzoru.
KROK 3

Finalizace designu & programování

Po zapracování všech připomínek navrhneme všechny podstrany, které poté začínáme implementovat na zvolené technické řešení.

Doba přípravy: 2–4 týdny dle velikosti projektu

KROK 4

dokončení obsahu, ladění, přístupy

V této fázi již běží web na testovacím serveru a my společně s klientem ladíme drobnosti – texty, fotky a samozřejmě plnou responzivitu webu. Nastavujeme přístupy oprávněným osobám a vytváříme video návody pro vlastní správu obsahu. Poté web spouštíme.

Doba přípravy: 1-2 týdny

Laptop na stole z otevřenou webovou stránkou Škola Populo a rozmazané dokumenty v pozadí.
investice

Dobrý WEB by měl sloužit 4–5 let

Na kvalitním webu se podílí typicky webdesigner, copywriter, grafický designer, programátor a projektový manažer a rozsah hodin se počítá desítkách, či spíše ve stovkách. Výsledky ale stojí za to a než neustále opravovat levné řešení vyplatí se investovat čas a peníze do profesionálního řešení, které vás bude reprezentovat a pomáhat vám v každodenním konkurenčním závodě.

webové řešení

CHTĚLI BYSTE parádní web PRO VÁŠ PROJEKT?

jsme spolehlivý partner

NAŠI KLIENTI JSOU NAŠE NEJLEPŠÍ REFERENCE

Spolupráce s agenturou Rency na tvorbě turistického webu města Olomouce byla od počátku profesionální, efektivní a inspirativní. Tým Rency dokázal citlivě propojit vizuální atraktivitu s technickou precizností, čímž vznikl moderní a uživatelsky přívětivý portál, který odpovídá potřebám návštěvníků i obyvatel města. Oceňujeme jejich schopnost naslouchat, přemýšlet v souvislostech a přinášet funkční řešení. Výsledná podoba webu výrazně přispívá k pozitivnímu vnímání Olomouce jako destinace.

Pavel Snášel
webmaster | pověřen organizací práce na úseku marketingu

Vítězem námi vypsaného tendru byla firma Rency, jejíž návrh nás nadchl svou až futuristickou progresivitou. Bylo hned jasné, že tým jejich grafiků má velkou formu. Přesně to jsme potřebovali, aby byl náš cíl – etablovat v byznysovém prostředí nový brand – splněn. Velmi nám vyhovovalo, že neprošlapujeme zaběhlé cestičky, ale konstruktivně vytváříme unikátní brand s originální aplikací. S týmem Rency se brzy pustíme do další spolupráce a velmi se na to už těšíme.

Petr Hlávka
Petr Hlávka, Head of marketing & Company communication

Spolupráce se studiem Rency na rebrandingu a designu webu byla výzva pro obě strany. Oceňuji flexibilitu, profesionalitu a odhodlání dodat výsledek, který by plně odpovídal mým představám, i když to byl někdy boj. Dobrý dodavatel se nepozná ve chvílích, kdy všechno klape, ale právě ve chvílích, kdy se věci komplikují. A tady studio skutečně fungovalo.

Josef Polčiak
Chytrá pošta s.r.o.

Společnost Rency pro nás byla spolehlivým partnerem pro celý proces změny brandu. A věřím, že to byl pouze začátek dlouhodobé spolupráce. Těším se na další společné výzvy!

Ing. Leo Schaffer
ODONTO

Skvělá spolupráce. Kooperaci jsme zahájili před pár měsíci a věřím, že vydrží roky. Hlavně si vážím kvalitního managementu každé dílčí zakázky.

Jakub Krištof
Lorika

„Vaši společnost jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu vizuálu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S vaší prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.“ 

Marek Očenášek
OP CABLE

„V Rency pro nás připravili koncept nového loga, vizuálního stylu a nových forem reklamní propagace. Oceňuji inovativní přístup, výborný design, dodržování nastavených vizuálních i obsahových pravidel a osobní angažovanost všech členů týmu.“

Ing. Petr Korytár
Hanácká realitní kancelář

Rency nám pomohlo najít a ztvárnit naši vizuální identitu do jednotné podoby. Rozšířili jsme barvy, doplnili jsme základní prvky a veškeré grafické aplikace, jako je web, vizitky, letáky nabyly nových rozměrů. Z originálních a kreativně uchopených výsledků jsme zcela nadšeni!

Martina Březinová
Stream Circle

DIVELIT system je IT společnost zabývající se vývojem hardware a software. Pro novou firemní identitu a další témata jsme vložili naši důvěru v Rency a uvědomujeme si, že jsme zadali nesnadný úkol. Jsme velmi rádi, že se do výsledku promítly nové trendy při zachování odkazu na náš obor a zároveň se podařilo odlišit od konkurence. Rency nabízí plně profesionální službu a určitě jsou pro nás číslo 1 i do budoucna.

Ing. Radim Stupka LL.M.
DIVELIT system

“Šantovka District je unikátní projekt inspirovaný mimo jiné zahraničními koncepty, nadčasovými prvky a současnými trendy v oblasti architektury a volného času s ohledem na generace X, Y, Z. Jsme rádi, že se týmu RENCY podařilo zachytit všechny výše zmíněné aspekty a propsat je do vizuální podoby, která si klade za cíl, stejně jako celý projekt, reprezentovat kvalitu, smysl pro detail, přesah a ještě větší propojení s centrem města Olomouc.”

PhDr. Kristýna Navrátilová
REDSTONE

Při zastupování univerzity, fakulty i různých kreativních projektů jsem vždy měl s agenturou ty nejlepší zkušenosti. Profesionalita, pečlivé a přehledné workflow a procesování kontraktů, inspirativní ideamaking i respekt ke klientům. Díky za Rency i za Vault, obojí pozvedává své okolí na novou kvalitativní úroveň!

Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Univerzita Palackého

„Rency, to je reklamní zázemí a jistota, že se vždy budeme mít na koho obrátit. Redesign téměř třicet let starého loga i tvorbu kompletního vizuálu zvládli na jedničku – to neříkáme jen my, ale především naši obchodní partneři, kteří celou změnu vnímají jako velmi povedenou. Od vizitek až po billboardy. Komplexnost je patrná nejen ve výsledcích práce, ale i v přístupu k ní. Díky profesionálnímu a přesto přátelskému tónu, ve kterém se spolupráce nese, vznikají ohromné věci. Díky a těšíme se na další společný počin!“

Mgr. Lenka Petrlová
IP SYSTEM

„Děkuji Vám za moderní verzi loga a jeho variant. Ve firmě je vnímáno pozitivně, odvedli jste super práci.“

Mgr. Ondřej Machek
Skupina RPA