Vizuální identita / corporate identity

Vizuální styl je soubor všech prvků, kterými vaše firma vizuálně komunikuje.

Doba, kdy stačilo dobré logo je nenávratně pryč. Nyní se firmy prezentují svým zákazníkům a potenciálním zaměstnancům online, offline i uvnitř firem. Jak tedy nastavit systém, který to všechno pokryje a zároveň debaty o tom, jak bude vypadat příští billboard nezaberou polovinu marketingové porady?

Naše studio Rency má s tvorbou komplexních vizuálních stylů (identit) více než 13 let zkušeností napříč různými obory.

Naši práci si můžete prohlédnout zde.

ZÁKLADNÍ DATA

KDY:

20.3.2025

ČAS:

15:00–17:00

KDE:

VAULT 42, KOŽELUŽSKÁ 31

VSTUPNÉ:

Entries

Naše služby
Související služby
klient
základní informace

Vizuální styl je systém

Jedná se o tvorbu vizuálně atraktivního konceptu za použití ilustrací, fotografií, barev a typografie, sjednocení do uceleného konceptu a vytvoření nové sady grafických prvků.

jak postupujeme

Systematická práce na vizuálním stylu spočívá v postupném a důkladném procesu

1. Rešerše trhu a konkurence
Prvním krokem je detailní analýza lokální i světové konkurence, která slouží k pochopení kontextu, ve kterém značka působí. Cílem je identifikovat příležitosti k odlišení a vyhnout se vizuálním klišé.

2. Poznání klienta a značkyNásleduje hluboké porozumění klientovým cílům, hodnotám a potřebám značky. Tento krok zahrnuje tvorbu klientského briefu, který slouží jako jasný a strukturovaný základ celého procesu.

3. Využití zkušeností a osvědčených postupůPři návrhu vizuálního stylu se čerpá ze zkušeností získaných z mnoha předchozích projektů. Tento přístup umožňuje vytvořit řešení, která jsou nejen inovativní, ale i funkční.

4. Tvorba vizuálního stylu
Na základě rešerší a klientského briefu se sestavují vizuální prvky, jako jsou barevná paleta, typografie, fotografie, ilustrace a ikony. Tyto prvky nejsou vytvářeny nahodile, ale s ohledem na konzistenci a harmonii celé vizuální identity.

5. Konzistence a charakter
Všechny vizuální prvky jsou pečlivě propojeny tak, aby tvořily jednotný a atraktivní celek. Tento styl musí odpovídat jedinečnému charakteru značky a zároveň reflektovat její potřeby a cíle.

přinášíme

design a pořádek

Díky tomuto systematickému přístupu vzniká vizuální identita, která není jen estetická, ale také strategicky promyšlená, funkční a snadno aplikovatelná na různé komunikační kanály. Po jejím vytvoření je navíc příprava každého dalšího výstupu výrazně jednodušší.

jak postupujeme

Grafické aplikace – výstupy

– Billboard
– Blok
– Citylight
– Dárkový poukaz
– Diplom
– Emailový podpis
– Firemní složky
– Piktoggramy
– ‍Hlavičkový papír
– Interní dokumenty
– Inzerát
– Katalog
– Navigační systém
– Označení sídla
– Plachta
– Plakát
– Polep vozu
– Powerpointová prezentace
– Prezentační stěna
– Razítko
– Rollup
– Sociální sítě
– Taška
– Tužka
– Vzorový banner
– Vizitky
– Vlajka

Atypická řešení

Máte speciální požadavky?

Seznam všeho, co jsme kdy navrhli by byl nekonečný, proto se nás klidně zeptejte, určitě jsme už to co potřebujete v minulosti řešili. Chybí nám do sbírky snad jen polep letadla, ale i tuhle poptávku jsme už jednou měli.

co vám to přinese

Nový vizuální styl udělá dojem a taky pořádek

Nový vizuál může být impulzem pro další rozvoj, PR příležitostí a taky zefektivněním marketingu. Protože pokud dobře nastavíme pravidla a management se shodne na celé nové identitě včetně pravidel jak s ní pracovat, každý další výstup je jasnější a zabere méně času.

Taktéž se vám nestane, že má každý zaměstnanec jinou verzi vizitek a každá sociální síť jiný layout, protože vznikali v různý čas a pod taktovkou různých designérů.

webové řešení

CHTĚLI BYSTE skvělý vizuál PRO VÁŠ PROJEKT?

jsme spolehlivý partner

NAŠI KLIENTI JSOU NAŠE NEJLEPŠÍ REFERENCE

Spolupráce se studiem Rency na rebrandingu a designu webu byla výzva pro obě strany. Oceňuji flexibilitu, profesionalitu a odhodlání dodat výsledek, který by plně odpovídal mým představám, i když to byl někdy boj. Dobrý dodavatel se nepozná ve chvílích, kdy všechno klape, ale právě ve chvílích, kdy se věci komplikují. A tady studio skutečně fungovalo.

Josef Polčiak
Chytrá pošta s.r.o.

Společnost Rency pro nás byla spolehlivým partnerem pro celý proces změny brandu. A věřím, že to byl pouze začátek dlouhodobé spolupráce. Těším se na další společné výzvy!

Ing. Leo Schaffer
ODONTO

Skvělá spolupráce. Kooperaci jsme zahájili před pár měsíci a věřím, že vydrží roky. Hlavně si vážím kvalitního managementu každé dílčí zakázky.

Jakub Krištof
Lorika

„Vaši společnost jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu vizuálu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S vaší prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.“ 

Marek Očenášek
OP CABLE

„V Rency pro nás připravili koncept nového loga, vizuálního stylu a nových forem reklamní propagace. Oceňuji inovativní přístup, výborný design, dodržování nastavených vizuálních i obsahových pravidel a osobní angažovanost všech členů týmu.“

Ing. Petr Korytár
Hanácká realitní kancelář

Rency nám pomohlo najít a ztvárnit naši vizuální identitu do jednotné podoby. Rozšířili jsme barvy, doplnili jsme základní prvky a veškeré grafické aplikace, jako je web, vizitky, letáky nabyly nových rozměrů. Z originálních a kreativně uchopených výsledků jsme zcela nadšeni!

Martina Březinová
Stream Circle

DIVELIT system je IT společnost zabývající se vývojem hardware a software. Pro novou firemní identitu a další témata jsme vložili naši důvěru v Rency a uvědomujeme si, že jsme zadali nesnadný úkol. Jsme velmi rádi, že se do výsledku promítly nové trendy při zachování odkazu na náš obor a zároveň se podařilo odlišit od konkurence. Rency nabízí plně profesionální službu a určitě jsou pro nás číslo 1 i do budoucna.

Ing. Radim Stupka LL.M.
DIVELIT system

“Šantovka District je unikátní projekt inspirovaný mimo jiné zahraničními koncepty, nadčasovými prvky a současnými trendy v oblasti architektury a volného času s ohledem na generace X, Y, Z. Jsme rádi, že se týmu RENCY podařilo zachytit všechny výše zmíněné aspekty a propsat je do vizuální podoby, která si klade za cíl, stejně jako celý projekt, reprezentovat kvalitu, smysl pro detail, přesah a ještě větší propojení s centrem města Olomouc.”

PhDr. Kristýna Navrátilová
REDSTONE

Při zastupování univerzity, fakulty i různých kreativních projektů jsem vždy měl s agenturou ty nejlepší zkušenosti. Profesionalita, pečlivé a přehledné workflow a procesování kontraktů, inspirativní ideamaking i respekt ke klientům. Díky za Rency i za Vault, obojí pozvedává své okolí na novou kvalitativní úroveň!

Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Univerzita Palackého

„Rency, to je reklamní zázemí a jistota, že se vždy budeme mít na koho obrátit. Redesign téměř třicet let starého loga i tvorbu kompletního vizuálu zvládli na jedničku – to neříkáme jen my, ale především naši obchodní partneři, kteří celou změnu vnímají jako velmi povedenou. Od vizitek až po billboardy. Komplexnost je patrná nejen ve výsledcích práce, ale i v přístupu k ní. Díky profesionálnímu a přesto přátelskému tónu, ve kterém se spolupráce nese, vznikají ohromné věci. Díky a těšíme se na další společný počin!“

Mgr. Lenka Petrlová
IP SYSTEM

„Děkuji Vám za moderní verzi loga a jeho variant. Ve firmě je vnímáno pozitivně, odvedli jste super práci.“

Mgr. Ondřej Machek
Skupina RPA