
Bannerová reklama
Bannerová reklama je nástroj, který může být srovnatelný s tištěnou reklamou. Jedná se o rámeček, který obvykle obsahuje text i fotografii či obrázek. Cílem je přimět čtenáře kliknout na banner a poté si projít internetové stránky, které jste s bannerem propojili.

Netvoříme banner, ale vždy celou sadu
Pro většinu kampaní je potřeba vždy celá sada bannerů – každá sít, zařízení i médium používá vlastní rozměry a navíc jsou zde různá technická omezení. Vtyvoříme tedy návrh a poté pomocí elemntů tvoříme tzv. design grid, ve kterém vytváříme jednotky až desítky variant.
Existuje mnoho bannerů,
zde je několik nejčastějších typů
Statický banner
Základní typ banneru, který zobrazuje statický obrázek a může obsahovat několik slov textu.
Rich media banner
Obsahuje interaktivní prvky, jako jsou například videa, zvukové efekty nebo speciální efekty.
Animovaný banner
Tento typ banneru obsahuje animovaný obrázek nebo několik obrázků, které se střídají.
Vyskakovací banner
Objeví se jako nové okno nebo nová záložka a překryje obsah stránky, kterou uživatel právě prohlíží.
Retargetingový banner
Banner se zobrazuje uživatelům, kteří již navštívili určitou webovou stránku nebo provedli určitou akci na této stránce, aby se pokusil přilákat je zpět na stránku a zvýšit tak konverzi.
Interaktivní banner
Banner reaguje na uživatelské interakce, jako například najetí kurzoru myši na banner nebo kliknutí na něj.